Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(6)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Baraniecka Anna (logistyka)
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Bernaś Bogumił
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Czaja Stanisław
(1)
Gilga Krystyna
(1)
Kurtys Edmund
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Pisz Zdzisław
(1)
Pisz Zdzisław (1946- )
(1)
Witkowski Jarosław (1963- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Polityka społeczna
(2)
Badania marketingowe
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Gospodarka
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rynek
(1)
Unia Europejska
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zasoby przyrodnicze
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Dane statystyczne
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.7 UE [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 502.1 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 409-[412].
-Badania marketingowe dostarczają przedsiębiorstwom informacji użytecznych w procesie formułowania celów działania, wyboru rynków docelowych, planowania marketingowego, jego realizacji oraz kontroli efektywności marketingu. [...]
-Struktura książki odznacza się oryginalnością ujęcia poruszanych zagadnień, gdyż wyodrębniono w niej, obok prezentacji procedur i technik badawczych, osobną część poświęconą omówieniu głównych obszarów zastosowań metod i technik marketingowych. Należą do nich:
-*określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju,
-*wyznaczanie segmentów rynku,
-*badania nowego produktu i produktów istniejących już na rynku,
-*badania cen w poszczególnych fazach cyklu życia produktu,
-*analiza dystrybucji towarów i ocena poziomu obsługi klientów,
-*badania skuteczności reklamy i środków promocji sprzedaży.
-Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych w innych uczelniach, słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, a także menedżerów i pracowników firm, które w swych działaniach stosują zasady marketingu.
-ZAWIERA:
-CZĘŚĆ 1, FORMUŁOWANIE CELÓW, ORGANIZACJA BADAŃ
-Rozdz. 1, Przedmiot i etapy badań marketingowych
-Rozdz. 2, Podstawy informacyjne marketingu
-CZĘŚĆ II, METODY BADAŃ MARKETINGOWYCH
-Rozdz. 3, Metody gromadzenia danych
-Rozdz. 4, Wybrane metody przetwarzania danych
-CZĘŚĆ III, PODSTAWOWE OBSZARY ZASTOSOWAŃ
-Rozdz. 5, Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
-Rozdz. 6, Wyznaczanie segmentów rynku
-Rozdz. 7, Badania związane z produktem
-Rozdz. 8, Badanie cen
-Rozdz. 9, Badanie systemu dystrybucji
-Rozdz. 10, Badania skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 [Magazyn Czytelni dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 [Wypożyczalnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 [Czytelnia dla Dorosłych] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Naukowa
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 [Filia Naukowa] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej